Begonia haftama girdim karnımda hiçbir pürüz yoktu bu akşam alt kısımda kırmızı uzun kızarıklıklar gördüm. Çok üzüldüm. 😰 Acaba artar mı? 3. ayımdan beri Lireac ve doğal yap karışımı kullanıyorum halbuki. 😢
Esila4549 Begonia genetik oldugunu bıldigım ıcın hıc bır sey surmedım sadece gobek deligi mın etrafı hafif cızgıler olusmus baskada yok
Sesem Kremlerin yağların içinde yattım kalktım diyebilirim bacaklarım desenli kilotlu çorap gibi oldu genetik diyorum üzmüyorum kendimi 😌