Btlmstfa bana da doktorum istersen şeker ölçüm cihazı al her gün ölç burda da açlık tokluk şekerine bakalım ama bence sen yaptırmalısın dedi hastanenin diyabet hemşiresiyle görüştürdü. Kadın yarim saatten fazla şeker hastalığından bahsetti. Ki ben babaannemin insulin iğnesini 14 yaşında falan yapmaya başladım elimden geldiğince diyetini takip ederdim falan bunları anlatınca sana kısa kısa geçiyorum dedi. Babamda şeker var ve bebeğim 2 haftadan fazla önden gidiyor. Bunu kim duysa maşallah diyor ama ben böyle olmaya başladığından beri umarım şeker yoktur diye dua ediyorum. Şeker yüklemesinin zorunlu olduğunu düşünmüyorum kesinlikle yaptırın diyemem ama bence bazı önlemleri en basında almak için gerekli.