Kızlar merhaba
40+2 deyim hayirlisiyla erkek bebek bekliyorum ilk bebegim henüz hic sancim,acilmam yok normal doğum istiyordum fakat bugün ki kontrol de kordon dolanmasi oldugunu ve iri bi bebek oldugunu söyledi doktorum bu hafta da kendi sancimi bekleyip daha sonra suni sanci ile dogumu baslaticagini söyledi hic acilma olmadan suni sanciyla doguran varmi yada tavsiyeleriniz neler???😔