demet0146 arkadaşlar merhaba sidede kalp sesi duyan varmu sol kulamda sürekli kalbimin sesini duyorum hamilelikte normal mi duymm carpıntı oluyo tmm ama 21 hafya 1günlük olduk bebeklrimle
Gulgulcan demet0146 Sanırım gebelikte damarlar genişliyor ve daha çok kan pompalıyor o duyduğunuz bi damar atmasi olabilir
Felipe demet0146 aynı haftalarda ayda aynı durumu yaşadım tansiyon ile ilgili canım doktora danıs mutlaka
Unique87 Doğrudur 22. Haftadayim ben de duyuyorum.. hatta özellikle yemeklerden sonra hafif çarpıntı oluyor muhtemelen gebelikteki kan pompalanmasiyla alakalı sanırım 😊
demet0146 teşekkürler bugün saglık ocagına gidip bi sorayım pazrtesigünü konturolum var duktorumada sorarım bende korkmuştum gecmeyince kollarım da uyuşuyordu cü kü cok teşşkürler