Zhrnz aynen öyle benimde 3 cu gebeligim ve hic bir zaman sezaryeni aklima bile getirmedim istedigim düşündüğüm tek seydi normal doğum çok şükür ki oyle oldu kolaymi derseniz illaki zorluklari var yok deyil ama sezaryenle kiyaslamam bile ben yurtdışında doğum yaptim dogumdan sora kendim ayaga kalkabildim bebeğime kendim baktim emzirdim altını deyistrdim dogumdan sonra bile sancim vardi dikişlerde sizlama vardi herseye ragmen güçlüydüm ama sezaryenli olsam o korkuyla ayağa kalkamazdim heralde inanim o doğum anını herkezin yaşamasını isterim o kadar guzel bir duyguki anlatamam ve sunuda unutmayalim sağlık açısından normal doğum bebek içinde daha sağlıklı anne içinde sezaryene karşıyım ben riskli bir durum olmadığı sürece ve normal yolla yapabiliyorsanız bence hic düsünmeyin hepimizin korkusu oldu illaki ama o an geldiğinde inanin korku diye birsey kalmıyor sadece sağlıkla doğsunda baska birsey düşünmüyor insan uzun yazdim ama gercekten bir kadin olarak ve bunu 2defa yasamis biri olarak israrla normal doğum diyorum sakın korkmayın korkulacak hic birsey yok düşünsene bebeğin kendi isteyiyle geliyor onunla beraber sütünde geliyor ve bebeğin bağışıklığı daha güçlü oluyor diyer türlü sütü hemen gelmeyen bi suru kisi biliyorum lütfen normal doguma karsi korkulari önyargıları bir kenara atın baska açıdan düşünün benim kaybedecek birseyim yok sizin icin hersey🤗🥰🙏🏼🌷