Deletedmom138 kızlar ben zayıf ve baya uzun biriyim 70 kilo ile hamile kaldım, göğüslerim 90 bedendi hamile kaldigimda şuan 3 aylığım kaç beden oldu inanın bilmiyorum sütyenlerim asla olmuyor uçları açıkta kalıyor daha büyür mü ona göre sütyen alıcam kendime 😱😱
Ozlemcyln Deletedmom138 benimde öyle normalde 85 beden takıyordum aça şuan 18 haftalığım ama 95 falan takıcak kadar büyüdü doğuma kadar 100e kadar büyüycek sanırım 😱
Nefes27 Ayniiii ben kendim yazmis kadae oldum 😃😃😃😃 inan ki bi 10 gun once yeni sutyen aldim o bile gelmiyor artik 🙄 Deletedmom138
Kupik Deletedmom138 tabikide al büyüyor şişiyor genişliyor 26 haftalığım baya güzel büyüdü tekrar sutyen alacam
ant2602 Deletedmom138 75 bedenim desem yeriydi ama tam dolgulu 80 kullanıyordum yeni evli sayılırım bir sürü sütyen almıştım almaz olaydım. Evdeyim tüm gün o yüzden hiç takmıyorum neden çünkü geriyor sıkıyor saldım bıraktım. Dışarı çıkarken kullanıyorum eve gelir gelmez çıkarıyorum.
Ozlemcyln Deletedmom138 sızlamıyor benim ama eşim bile ne kadar büyüdü daha büyür mü yaa diye soruyor 😂😂😂
Deletedmom138 ant2602 kuzum ben evde durmuyorum hiç o yüzden sütyen acil gerekli bana mecbur alcam ama az alayım bari daha büyürse kullanamam falan 😁
Sesem Daha büyüyor 75 ile hamile kaldım 100 oldu taşımakta zorlanıyorum çatlaklaramı üzülsem sırt ağrılarımamı bilemedim Bereket tanrıçası Kybele gibi dolanıyorum 😞
Deletedmom138 Sesem ciddi ciddi okuyordum sonda koptum 😂😂 benim daha çatlamadı ama hissediyorum yaklaşıyor 😂😂
Aras-Altay Deletedmom138 38+4 üm hiç göğüslerim büyümedi acaba diyorum sütüm mü oluşmadı ilk gebeliğim doktorum her annenin büyümez korkma demişti
Deniz41 Aras-Altay bende sizle aynıyım 3.ayıma giricem erkenmi acaba yksa doktrn dediği gibimi olr bilemedm
Symsglm Deletedmom138 benimkiler ilk aylarda büyüdü sonra aynı kaldı 38 haftalık olduk bugün 😊 85ti 95 beden oldu. Milletin göbeği kalçası çatlar benim ilk göğüslerim çatladı 😂😂
Ozlemcyln Symsglm bende dün farkettim 18 haftalığım göğsümün alt tarafı azıcık çatlamış şok oldum umarım hiç biyerim Çatlamaz başka yaa 😱
Pandabekleyenanne Deletedmom138 bende 70kiloydum 90giyitodum. Suan 37haftalık oldum son 3-4aydır emzirme sütyeni takıyorum 100 beden aldım penye o kadar rahat ki zaten kalın kıyafetlerden belli de olmuyo. Baleni yok süngeri yok telsiz çok rahat ediyorum
Symsglm Deletedmom138 sütyen alıcaksan eğer telli olanlar karnın büyüdükten sonra rahatsızlık veriyor oturunca göbeğine batıyor insanın haberin olsunda 😁
Drym Deletedmom138 büyüyor ve elbette bi süre sonra duracak ama bunun emzirmeden sonra sarkması var 🤦🏻♀️
Deletedmom138 Drym ben zaten estetiksiz duramam gibime geliyor emzirmeyi bırakır bırakmaz göğüs küçültme ameliyatı 😁