Nur-Emre9420 Haziran anneleri alışverişleriniz ne durumda ben ufak tefek kıyafet aldım büyük eşyalar kaldı Beşik konusunda kararsızım nasıl bir beşik kullanışlı olur yatak odam küçük park yatak sığmaz diyorlar birde taşınma ihtimalimiz de var
Nurorhn Nur-Emre9420 Bende arastirma icersindeyim de banada ahsap anne yani oneriyorlar hep Park sallamasi yeri vs biraz daha zahmetliymis canimm
Sldmrt Nur-Emre9420 odanız küçükse anne yanı beşik alın. Kullanabildiğiniz kadar kullanın bebek büyüyünce kendi odasına büyük ahşap beşik alırsınız
melikeyakisikli kesinlikle anne yanı almalısın sürekli mızmızlanıyorlar emmek istiyorlar emzikleri düşünüyor hemen yanında uykusu bölünmeden gerekeni yaparsın diğer türlü uyanıcaksın da gidip alıcaksında işkence resmen ☺️
Ftsctn_20 Park yatagi tavsiye ederim ben arkadaşımın tavsiyesi ile aldım hem kaliteli hem uzun süre kullanıma uygun ayrıca kaldırdığınizda yer kaplamiyor bir valiz gibi aynı .