Hep bebek ne zaman hıçkıracak diye merak ederdim, hıçkırması iyi bir şey diye. Çok şükür hıçkırdığını duydum, uzun zaman oldu. Ama son zamanlarda çok hıçkırıyor gibi geliyor ve endişelenmeye başladım. 36 hafta civarında olanlar bebekleriniz ne sıklıkla hıçkırıyor? Günde kaç kere mesela? Benim randevuma daha bayağı var, doktoruyla hıçkırık konusunu konuşanınız oldu mu? Lütfen aydınlatın beni🙏🏻