Doğum konusunda çok bilgisizim:(3 kere dusugum oldu bu 4. Gebeliğim şuan 34 haftalığız Elhamdullilah en baştan beri enfeksiyonun çok vardı. Dünden beri hafif bi bel ağrısı ve alt bölgemde sızlama tarzı bi agrım var halsizlik çok var :( erken doğuma dair belirtiler değil-dir dimi bunlar çok korkuyorum erkenden gelir bebeğime bisey olur diye