Canım anneler hepinize merhaba. Kısaca sizi sıkmadan hemen durumumu anlatıyım, iyi hikayeler duymaya ihtiyacım var 😞 şuan 19 haftalık hamileyim. Geçen hafta ateşim yükseldi ve yükseldiği gibi acile gittik. Fakat çok sıra olduğu için ve hastaların arasında çok durmamak adına o geceyi kendi çabalarımızla geçirdik. Ateşim max 37,5-37,6 oldu. Ertesi gün o kadar yükselme olmadı yine koruduk ve akşam tekrar artmaya başlayınca tekrar acile gittik. Orda vitamin serum takıldı ve artması durumunda parol önerdiler. Bunlar olduğunda haftasonuydu o yüzden beklemek zorunda kaldık. Pazartesi sabaha karşı ateşim tekrar artmaya başlayınca dahiliyeye gittik ve antibiyotik+parol kullanımına başladım. Hem idrar yolları hem gribal enfeksiyonum varmış.her şeye dikkat edip evden çıkmadan yakalandım hem de 😞 1 haftadır dinlenip, ilaçlarımı kullanıp süreci atlattım sayılır. Doktorumuz bebeğin kontrolünü yaptı fakat yaptı sıkıntı olmadığını fakat haftaya bakmak istediğini ve aynı zamanda ayrıntılı ultrasona gitmemizin iyi olacağını söyledi. Özetle şuan tedirgin bi şekilde bekliyorum. Ateş durumu yaşayanınız var mı? Bir de bu süreçte max ağızdan 38,1 i gördüm. Çok uzun yazdım ama umarım sizi de sıkmamışımdır. Şimdiden cevaplarınız için çok teşekkür ederim ❤️