Rabiacimendag Merhaba kızlar 12+5 te ikili testi yaptırdım sonuçları PAPP-A: 3.88 Beta-HCG:92.9 Sonuçlar normal mi ne olması gerekiyor daha doktora çıkmadım sistem üzerinden baktım sonuçlara.
Biranne00 Rabiacimendag grafik olması lazım canım onun resmini yüklersen yardımcı olmaya çalışayım ben
Rabiacimendag Talentedmom bunlar verdiğim kan testi sonuçları ultrasonda boyun ve burun kemiği normal dedi ama kan testlerini anlayamadım
Rabiacimendag Biranne00 sistem üzerinden baktığım için sadece değerleri gösteriyor canım grafik yok.Sanırım hastaneden çıktısını alınca verirler o şekilde
Rabiacimendag Talentedmom evet bende verdim canım o verdiklerimin sonucunu bakmıştım zaten ama sistem üzerinden grafik falan vermediği için göremedim
minikprensimmm123 Kızlar bende baktırdım ense kalınlığı 1.1 çıktı burun kemiği de gözüktü Serbets beta hcg 11 Papp a 3.47 yazıyor Grafik yok anlayan bana da yardımcı olabilir mi lütfen