Tgbbrn1 Ozgeuluyol doktoruna danış bi istersen canım yine de ama bide sabah akşam içmeyi dene belki iyi gelir
Slakftngl Tgbbrn1 yok canım miden bulanıyor 1 bardak olsun çay yudumladiginda midem hafifliyor yoksa çok içme zaten
ebru5855 Hamileliğimin 6. Haftasında bulantılar başladı ne yaptıysam geçmedi doktorum zoferi kullanabileceğimi söyledi bazen günde 3 defa bile kullandım ve memnun kaldım şuan 38+5 haftalığım hala bulantım var günde 1 tane kullanıyorum hiç zararı olmadı
Tgbbrn1 ebru5855 içim rahatladı teşekkür ederim ben kullanıyorum suan ama bana saglık ocagındaki doktor içme mümkün oldugunca diyince içimde şüpe oldu
Talentedmom Tgbbrn1 bana doktor lady feliz vermişti zencefil ve vitamin B6 içeren takviye edici gıda olarak geçiyor bana çok iyi gelmişti
Talentedmom Tgbbrn1 evet ilaç değil takviye edici o yüzden gönül rahatlığıyla kullanabilirsin ben doktora demiştim elinde vardı bana onu vermişti
Serapguneyli Tgbbrn1 babada prilam verdi doktorun, bende sabah kalkınca 1 tane, gece yatmadan önce 2tane içiyorum :) anca fayda ediyor
ElifM0 Tgbbrn1 ben de kullandım o ilacı 8 haftalıkken başladım 5. Ayıma kadar kötü olduğum için kullandım ama son zamanlar sadece geceleri 1 tane aldım yeterli oldu ilk başlarda gece 2 tane içiyordum Allaha şükür bi sıkıntı olmadı