Mavi01 Bence korkma hiç. Çünkü bu sürecin sonunda 9 ay beklediğine kavuşacaksın. Bende şuan hamileyim az kaldı doğuma nasipse. Daha önce apandis ameliyatı oldum. Üstelik o kadar ani oldum ki, ne oldu anlamadım. Süreç işliyor bi şekilde. Ama şimdi en azından ameliyatın sonunda bebeğine kavuşacaksın inşallah 🙏🏼😊 Sadece o anı düşün derim ❤️