Balgebe Bugün 24. Haftaya girdim bebeğimin hararetleri pek anlayamıyorum bazen hissediyorum ama genelde hiç hissetmiyorum ilk gebeliğim ondan olabilir mi var mı benim gibi geç hisseden
pyrzmom Balgebe bnde yeni girdim 24 de bnde bazen hissediyorum bazen etmiyorum normalmiş bu haftalar 27 28 olsun daha net hissederiz inş
Bernayksl Balgebe yarın 27 olacak her saat her dakika hareket tekme erken mi dogracam dyrm bazen hiç durmuyor
Deletedmom317 Balgebe ben çok düzenli hissediyorum hareketleride güçlendi. 23+4 olduk. Ama kiloylada alakalumış hissetmek. Zayıf hamile kaldım
aysenur30 Ben şuan 22 yim 16 larda hissetmeye başladım küçük küçük şuan daha net dönüyor hıçkırık tutuyor arada vuruyor 😍🤗