Meryem kumbaşlıya gıdıyırum şimdilik memnunum odada tek oluyorm ve gayet ılgılı anlatıyor cogu kişi devleti kötülese de bence tamamen doktorun kendi düzeniyle alakalı ama gel gelelim dogumu orda yaparmıyım sanmıyorm cnkü nöbetci doktor kimse o giriyor doğuma be stajyerler cok fazla gelip gidip inceliyor alttan muayene ediyor üniversite hastanesi oldugu icin kendi izlenimini yapan bilsem ki benm doktorum giricek özele gerk duymam.(