Nurgizemmm benim ki yanlış bilgi aslında suyum yeterli kaç doktor baktı yeterli dedi ama sürekli muayene ediyorlardı ve nst doğum sancısı da öyle yoktu servise alındım orda da aynı şeyler yapılacaktı ki iki defa muayene ettiler yine mahvoldum açılma falan da yok kendim imza verip çıktım