3406044 Kızlar 40+0 olduk bugün kontörlüm vardi suyun azalmış dedi yatış verdi sürekli kontrol ediyorlar alttan muayene ediyorlar dogumun artık diyorlar benim gibi yaşayan var mı alttan bakınca kanamam oldu açılma kanaması dendi çok korkuyorum lütfen tecrübeli olanlar yazabilir mi 😔
Seda5892 3406044 suyum az diye yatırıldım suni verilecekti verilemeden acil sezeryana alındım ben canım rabbim kolay doğum nasip etsin sağlıcakla
mavipapatya 3406044 48 saat uzun bir süre suyu az ise canım. Suni sancı mı verdiler? Sonu sezeryana donmez inşallah
Serayyildiz İlk hamileliğimde benide 40. haftamda suyum az diye hastaneye yatırdılar. Alttan muane sırasında yine suyum geldi. Sancım yoktu, sezeryana alınacam diye bekledim fakat o gece bebeğimi kaybettim. Dikkat et canım hafife alınacak birşey degil.
mavipapatya Serayyildiz Yaa başınız sağolsun 😔 Nasıl kaybettiniz ya kontrol etmediler mı hiç hissetmediniz mi 😔 Bende yarın kontrol e gidicem ve suni sancı ile başlatalım diyebilir. Korkuyorum ya zamanı dolduğu için
Sureyya123 Serayyildiz basiniz sag olsun sebebi neydi peki neden oyle oldu bende ayniyim yarin gidicem ama bakalim nolucak hareketleri mi durdu noldi
3406044 mavipapatya sürekli nst ye bağlıyorlar bakıyorlar sancı gidip gidip geliyor doğum başlangıcı diyor doktor
Serayyildiz mavipapatya en son nst ye bağladılar bir sıkıntı yoktu sonra nasıl olduysa birdaha kalp atışı duyamadık.
mavipapatya 3406044 sancıların düzensiz ve yetersiz ise bence suni ile desteklemeliler. İnşallah sağlıkla kucagımıza alırız minikleri
mavipapatya Serayyildiz Rabbim kimsenin başına vermesin ya evlat acısı 😔 Önce Allah'a sonra Doktorlara emanet ediyoruz. Rabbim tüm kucağı boş olanların yavrusuna kavuşmasını sağlar inşallah doldurur 🙏
3406044 Seda5892 dün geceden beri bakıyorlar suyun normal dediler doğumhane ki doktorlar servise alındım uzman doktor bakacak dediler taburcu olabilirim ama alttan muayene den sonra nisanim geldi
3406044 Seda5892 ALLAH razı olsun neden hemen sezaryen e alindin canım bana doktor senin kilon var şuan her şey normal normal doğum yaptırmaktan yanayim dedi
mavipapatya 3406044 bende yatırıldım şimdi hastaneye. Doktor arttık riske atıp beklemek istemedi 41i doldurdugu için.
BurcuYeniAnne mavipapatya geçmiş olsun bana da dün dediler ben yatmadım . Korktum . Be diyorlar sizin için 41 + kaç günlük oldu