Bende direk soylemisti doktor. Hatta ayrıntılı ultrasyonda çıkmıştı. Nt değeri yazar size verilen kağıtta. Onun 3un üstünde olduğu durumlarda genetik bozuluk olma ihtimali yüksek diyorlar.3.5 a kadar iyi diyen doktorlarda var ancak 3.5 üstüne bişey olmaz diyen doktor hiç duymadım. Sadece sizden kan kalıyorlar. Onu yurt dışına gönderiyorlar.