kayserili anneler babalar bir bakım hele :( eşimin hamileliğinin ilk ayı bel ağrısı çekiyor kasık ağrısı yok sadece bel ağrısı bu normal mi acaba ?
Bsraaac kayserili bendee aynı durumdayım yatarken bile ağrıyor . çalışıyorum masa başı işim gün içinde sürekli oturuyorum diye mi ağrıyor anlamıyorum
Eeezgi kayserili bence normal ben de ilk ay çok bel ağrısı çektim çok uzun süre ayakta kalmamaya çalışsın. Ben işim gereği çok hareketliyim o yüzden arada bi beş dakika da olsa oturup dinlenmeye dikkat etsin. Bi de doğru nefes almak da etkiliyo, nefes egzersizi yapabilir.
kayserili siz kaçıncı haftanızdasınız acaba ? bazı sitelerde düşük belirtisi falan yazmıslar ilk aylarda normal değil yazmıslar. bazı yerlerde de gayet normal olduğunu söylüyorlar aklım karıstı. ilk ay bel ağrısı normal mi endişelendik biraz
Seter Şu anb 4. Ayında bir anne adayıyım ilk aydan beri bel ağrım var. Özellikle yorulduğum günlerde ve sirt üstü yattığımda var olan bir ağrı doktorum sakınca görmedi. Kasık ağrısı tehlikeli demişti başlarda benim su zamana sıkıntısız geldi çok şükür.
Serayyildiz Benim ilk aylar belim çok ağrıyordu yürümekte bile zorlanıyordum sonra geçti çok şükür. Belini sıcak tutmaya çalış geçiyor.
Hhilal İlk trimesterde yaşadım bende ve çalışmıyordum ağrısından hep yatıyordum. Doktor normal demişti. Ve öyle de oldu 22 haftalık olacağız şuan ağrım yok ve bebeğim sağlıklı😀
Dilara9 Ben hemsireyim ve meslegimde sürekli ayakdayim yeni hamile kaldigimda agridan agliyordum eve gelince cok zordu ama bebisim cok iyi sükür siz yinede doktorunuza danisin
kayserili hepinize çok çok teşekkür ediyoruz içimiz rahatladı biraz ama tabi doktorumuzada danıscaz en kısa vakitte hepiniz yavrunuzu sağ salim kucağınıza almanız dileğiyle iyi aksamlar.. :)