Çok anneye ufak hediye olmalı bence, sonuçta herkes faydalanmalı,her anne ufakta olsa böyle çekilişlerden hediye kazanmak ister,hediyeden ziyade mutlu olmak ister. Gayet iyi ve mutlu eden,şaşırtan,şımartan bir programsınız(Teşekkürler Happy Mom)☺️ama, bence bazı cekilişleri en azından biraz bekletseniz,sonuçta göremeyebiliyoruz,kaçılabiliyoruz böylelikle cok daha iyi olur.