Dsg adm bence de çok anneye ufak hediye ay ay altın çekilişi oluyor çok anneyi sevindirmiş olursunuz belki bana da çıkar 😂
Felipe Esraaydn21 evet ben de onun için dedim cok anneye daha fazla kişyie ulaşsın yani kötü bişey demedim 🤷♀️
Esraaydn21 Felipe aa ben sana m yorum yapmıssım pardon canım valla yanlıslıkla elım kaymıştır:)) admının paylastjna yazdım sanıyorm☺️
04052016mh adm bence bir süre çok anneye ufak hediye bir süre de az anneye büyük hediye hemde kimsenin gönlü kırılmaz 😊