Birnehirbirdeniz 123w123w son 6 ama daha ne gelen var ne giden rahat içersi herhalde cikmaya niyeti yok 😀
Elosh Ayselarel kızımın geleceği hiç yok ne yapacagız bilmiyorum bazen bel agrım kasık sancım oluo ama dinlenince geçiyor. Sabırsızlıkla bekliyoruz ama bebeişlerin keyifler yerinde☺
Elosh Ayselarel ultrasonda az görünebiliyormuş ama zaten bebeğinizin kilosu o kadarda az değil hem sağlığı daha önemli ☺
Gozdeuras Bizim de 2 haftamız var gaziantepteyiz minnoş bir oğlum olucak kilomuz şu an 2400 heyecanla bekliyoruz sezeryan olucak ama
Pnrms Şafak 6 😔 yoklayan bile yok yada var ben anlamıyorum 😟 ağrılarımın nereden geldiğini çözemiyorum 😟😟😟