Medineygn hamilelik cok sukur iyi gidiyo bir sıkıntım şikayetim yok 33+1iz biz . Hazırlıklarımızda tamam sayılır odamız ve perdemiz gelicek bugunlerde sonra yerleştirdik mi bişey kalmamış olucak inşallah. Kontrollerimiz bugun vardı bidaha üç hafta sonraya verdi 36 olmuş olcaz bidahakine sanırım ondan sonra sıklaşıcakmış . Sancım olursa catı muayenesi olucağımı söyledi doktorum