Mevaaaa5555 Kızlar klomen artı çatlatma iğnesi kullandım. Bugün iğnenin 5. Günü ve şuan kasıklarım batıyor böyle yanıyor ağarıyor böyle olmuşmuydu size yada böyle olması hamileliğin başladığına mı işaret acaba ?
Misssimsek Mevaaaa5555 gebelik.olsa bile belirtisi için cok erken canım o ağrı iğneden kaynaklaniyor. Geriden gelen yumurtalar catliyor olabilir.
Mehtapakgl Mevaaaa5555 çok normal kuzum. 3 kere kullandım üçünde de aynı oldu. Gebelik için erken olduğunu düşünüyorum.