22 haftalık hamileyim safra kesemde bircok taş olduğu söylendi taş kanala duscek ağrım olcak yine hastaneye yatircaklar diye risklerden çok korkuyorum ve hamileliligimi hep korkuyla yaşıyorum çıkamıyorum bu psikolojiden ağrı birden giriyor ve dayanamiyorum 😣