abilgili ya aslında çok gerekli değil bence müslin de örtüyorlar ben daha çok ona denk geliyirum.ben çok heves ettiğimden diktirdim .(özellikle kurdele kısmı)evime yakın bi yerde pikocu var.çeyiz ürünleri,yorgan,nevresim ,dikiş yapıyorlar. 50 tl tek taraflı,60 tl çift taraflı da kullanılabilen vardı.ben 60 tl verdim çift tarflı diktirdim. Bebeğimin nevresim takımını da orda diktirdim.o da 80 tl idi 1 takımı.