Hamisler 34 haftalik gebeyim bebegim çok aşagıda yurutmuyor ayagimi suruyorum bazen bugun saglik ocagindaki hemsire hanimda kalp sesi icin onceki sezeryan dikisimin ustunden dinledi asagida oldugunu soyledi itme cekme bisy kaldrma dedi sizce asagida olmasi erken dogum habercisimidir boyle asagida olupda 40 haftayi goren varmi?