Nese_krc NidaTrk93 yemekten sonra kocaman bi göbek oluyo anlamadım çokta yemiyorum ama su içsem şişiyor🤣🤣 özellikle akşamları🤷🏻♀️
Gulsen55 Yok cikmadi benim daha . Gerci ilk hamileligimdede 16 haftadan sonra cikmaya baslamisti ufaktan
Tubau Haftamdayım açıkçası kendi göbeğim vardı zaten yemek yediğimde biraz daha belirginleşiyo ama bizzat kendi göbeğim yani 😄 kendi kilom. Henüz bebek belirmedi. Hareketlerini hissetmek çok istiyorum ama biraz da korkuyorum 🙈
Marlasinger 13 bitmek üzere bende de; göbeğim hiç yoktu bu aralar sabahları karnım düz uyanırken akşama doğru inanılmaz şişiyorum, en az 4 aylıkmış gibi. Hatta şiş tam kasıklardan başlıyor, bebek daha yukarı da çıkmadı neyin göbeği anlamış değilim :)
Nese_krc Marlasinger aynennnnn hatta cok mu yedim farkında olmadan ya da ben kilo mu alıyorum diye kendimi yiyorum sonra uyuyorum sabah bi bakıyorum hooop yok🤣🤣🤣