Zeybilicen 12+2 günlük gebeyim çok halsizlik yaşıyorum kolumu kaldırmayacak kadar normal mı ? Yaşayanlar var mı ?
Bbsraa Zeybilicen oldu canım. Durmadan uyuyasim geliyordu halsizlik yorgunluk bişey yapmasam bile hep yorgundum sonra düzeldi şükür.
Glnhl Zeybilicen ayni zamanlarimizdayiz bende öyle bian bakmisin hareketliyim bian bakmisin butun gun gozumu acamayacak kadar yorgunum.
Nese_krc Zeybilicen kan değerlerinize bakıldı mı? Demir eksikliği, dvit b12 eksikliği de inanılmaz halsizlik yapıyor ve gebelikte bu değerler çok hızlı düşüyor, gebelikte 3 ayda bir bakılmalı.
Zeybilicen Bbsraa 1 kaybım var ondan endişeleniyorum 😔 bian iyiym bian kolumu kaldıramıycak kadar kötü oluyorum .