Buskprl Sdylk ben 40 ım çıkıp bütün şişliklerim geçtiğinde yani kendimi toparladığımda başlamayı düşünüyorum
Sdylk Buskprl baslayabilirmiyiz acaba iki turlude dikis olcakya bende en kisa surede baslamak istiyorum cunku
Buskprl Sdylk kendimi çok zorlamadan yavaş yavaş başlayabilirim diye düşünüyorum. Doğumum mayıs ayına geliyor benim, yavaş yavaş yürüyerek başlanılabilir bence. Sonra baktım iyiyim ağrım sızım kalmamış spor salonuna giderim