Kızlar 35+1 haftadayim iki gün önce sancım oldu hastaneye gittim nstde sancı çıktı 2 cm açılmam vardi doktor bebek sağlıklı ama yinede 36 haftayida görelim dedi nidicard verdi 6 saatte bir tane bazen saatini kaciriyorum sancı vuruyor hemen iciyorum nidicard kullananlar ne kadar uzatabildiniz ve kestikten ne kadar sonra doğum yaptınız , 5 gün sonra ilacı birakicam çünkü dogurucakmiyim acaba 🤣