İyi akşamlar birşey sormak istiyorum açılma filan çok yazılıyor acaba bu açılmayı siz anlayabiliyor musunuz doktor alttan muayene ederek mi anlıyor ben bugün lavoba da sanki açıklık hissettim o yüzden yazmak istedim çok tedirgin oldum bunu yaşayan var mı aranızda