Kızlar 38+3 deyim 36 dan beri kasintim oluyordu zaten göbeğinde çatlağın çok hep ondandir sandım ama sonra tüm vücudunu alerji gibi şeyler sarmaya başladı 🙁 kolestaz dan şüphelendiler ama çok şükür degilmis pumpp diye bir hastalık dedi doktor krem ve ilaç verdi ama fayda etmedi hatta her yerime çoğalıyor 🙁 kasintidan geceleri uyuyamiyorum hem çatlak hem bu izler çok kötü duruyor 🙁 daha önce geciren varmı yardım edin lütfen