Erkekannesi_1 Kuzular merhaba benim sizlerin fikrine ihtiyacım var ben 38 haftalık erkek bebeğe hamileyim bebeğim en başından beri makat gelişli hep bekledik dönmesini fakat dönmedi doktorumda artık dönmeyeceğini sezeryan olacağımı söyledi neyse tamam dedim sağlık olsun ama işte benim için sıkıntı Burda başlıyor doktorum diyor ki seni sezeryana alabilmem için önce sancının veya suyunun yada herhangi bir doğum belirtinin olması gerekiyor diyor Buda benim canımı sıkıyor yani niye normal doğum belirtileri bekleyeyim belki 41 haftada olacak zaten kesin sezeryan diyor sizce ne yapsam sancım suyum yada herhangi bir doğum belirtisi gelir??? İlk gebeliğim olduğu içim beklemek zorundayız diyor bu arada devlette yasak ya bundan dolayı bana bir yol gösterin bebeğimin kilosu gelişimi gayet iyi ve sağlıklı fikirlerini bekliyorum
17022020 Erkekannesi_1 Canım doktorun en güzelini demiş bana kimse demediği halde ben bunu düşünüyorum şahsen çünkü gebe eğitiminde ebe demişti ki gün verilip belirti olmadan sezaryan ile doğan bebek birden geldiği için dışarı çıkacağını bilmediği için çok sendeliyor ve onun için trvma olup solunum sıkıntısı çok yaşanıyor diyor tabi ki solunum sıkıntısı her durumda yaşanır ama bana demiştiki sen uyurken gece yarısı birden lambayı açıp birileri kolundan alar topar çekip çıkarsa korkarsın değil mi o gün bugündür bunu düşünüyorum bende 38 deyim ama 41 e kadar sorun olmazsa bi belirti beklemeyi düşünüyorum çünkü belirti olunca bebekde biliyorki çıkacağını yani farkında çünkü belirti ile aslında o çıkmak istiyor.İnşallah hayırlısı olur sabret ve bekle derim sağlıklı doğumlar 🙏🏻
Talentedmom Erkekannesi_1 Ne alaka ilk defa duydum planlı sezeryan olacaksan öyle şartlara gerek yok ki istersen başka doktora danış
Tugba1tugba Erkekannesi_1 devlet olduğu için öyle sanırım canım ozelde 38 den sonra istediğin zaman gün veriyorlar benim.gunumde Çarşamba belli olucak inşallah beklemen gerekiyorsa da en fazla.iki hafta bekleyişler.sonrasinda mecbur alırlar zaten
LittleAnne İlişki,hurma,yürüyüş sürekli eğil ve kalk canım youtube dan doğuma hazırlık videolar falan var aç izle canım hepsini dene 🙃
LittleAnne Erkekannesi_1 başka ne diyim ki canım 😂aktarlara falan git otlar falan oluyor doğumu destekleyici İnşallah tez zamanda sancıların başlarda alınırsın hayırlısıyla 😂
Erkekannesi_1 17022020 evet aslında haklısın ebe gayet mantıklı söylemiş ama çok fazla ağrım var ve makat gelişli olduğu için 2 aydır rahatsız ediyor yani anlatamayacağım derecede ağrılarım var yürümekte bile zorluk çekiyorum o yüzden bir an önce olsun bitsin sağlıkla oğlumu kucağıma alayım diyorum
Erkekannesi_1 Talentedmom başka doktor kabul etmiyor 38 haftalık olduğum için risk alamam diyor bu zamana kadar kim takip ettiyse ona devam etmelisin diyorlar
Talentedmom Erkekannesi_1 devlet hastanesiyse onların prosedürü belki farklıdır özel hastanelerde öyle bir şart yok çünkü
Erkekannesi_1 Talentedmom tabi ki özel hastane olsa dediğin gibi 38 den sonra istediğin bir güne alırlar ama devlette bu şekilde oluyormuş doktorum kendisin söyledi sezeryan yasaklandığı için fiber sezeryan olan hastanın dosyası Ankara’ya gidiyormuş ve sebepleri kontrol ediliyormuş o yüzden bir belirti olmadan alamam diyor
Talentedmom Erkekannesi_1 devlet hastanesi kolay kolay sezeryana almıyor bundan kaynaklı sana öyle diyordur Hayırlısı olsun hakkında 🙏