26mrv Arkadaşlar spinalde ayaklanınca daha az ağrı oluyor bebeğinle daha iyi ilgileniyosun dedi anestezi uzmanı ,genel anestezi de zor oluyor daha çok ağrı hissedersin dedi gerçekten böylemi
Deletedmom124 26mrv spinalde de benim çok ağrım olmuştu canım bünye meselesi kesik yerlerim çok ağrıyordu ama doğum açısından tabikide spinal daha konforlu tavsiye edebilirim
yorumcuanneniz 26mrv aynen gerçekten öyle inanki ben 2 ay oldu spinal yapalı 1 gün bile sezeryandan şikayet etmedim miss gibi
Syh42 26mrv bende genel anestezi istemiştim. Doktor spinal yaparsak ağrının yoğun olduğu zamanda uyusuk olacaksin. Ama genelde ameliyattan sonra seni hemen uyandiracam yogun bir agti ile uyanacaksın dedi. Beni spinale ikna etmişti. Spinal iyi ama ben sonrasında 1hafta 10 gün kadar şiddetli bas ağrısı yaşadım. Tek olumsuz yani benim için o oldu.
26mrv yorumcuanneniz panik yaparım diye genel olsun dedim ama anestezi uzmanı öyle diyimce kafam karıştı yarın karar verelim diye konuştuk yatış yapıldıktan sonra
yorumcuanneniz 26mrv genel uyanınca cok yanar spinal olduğu icin 6 saat uyusuk o bölge zaten agri kesici uyuşturuyor
Bottesini Ben de tam tersini duydum.genel olmuştum ilkinde ağrım öyle çok olmadı hemen kalktım.sadece miden bulanıyor gibi boğazında bir öksürük oluyor onu ilk gün atamıyorsun narkozdan.yan taraftaki anne spinal olmuştu çok ağrısı oldu.
26mrv Bottesini bende spinalde bel baş ağrısı oluyor genel anestezi de ayılmak zor oluyor diye duymuştum daha önce ama Anestezi uzmanı da çok başka şeyler söyleyince bugun bende bilemedim şimdi
123- Bende genel anestezi olucam spinalden korkuyorum panik atagim var bide skntı olur benim için evet ayilmasi benıde biraz zorladı ama 3 5 dk ya kendime geldim
26mrv 123- bende panik yaparım tansiyonum yükselir diye genel istiyorum ama anestezici spinale ikna etmeye çalışıyor sanki resmen