Kızlar çok kırılıyor yıprandı diye kestirdim belimdeki saçlarımı omzuma kadar biraz uzadı yine kırılmaya başladı dökülmesini hamileliğe bağlıyorum ama kırılması neden sizce boya fön maşa yapmıyorum yinede böyle oluyor önerisi olanlar yazabilir mi lütfen😭😭