Aysema kayrayra adet agrisi gibi agri ve kasik agrisi gayet normal. Benimde bir haftaya yakin ilk ogrendigimde olmustu.
Merveeeemmm kayrayra tutnma olduğu için ağrı olur bir süre sonra geçer . Bir de doktora gidersen de birşey yapmaz eltimde ilk hamileliği o test yapmadan diyordu sağ kasığım ağırıyor bir süre yine öyle diyordu
kayrayra Merveeeemmm evet gittim bir şey demedi. 3 gün sonra tekrar gel dedi hem kese de görünür dedi
Koles37 Normal canım benim hala ağrım var 5+3 de adet ağrısından biraz daha şiddetli ayağa kalktıgımda sızım sızım sızlıyor 😔