Simge_92 amaç aldırmak degil daha öncede yazmıstım evet risk var belkide basınıza gelmedigi için bu kadar rahat konusabiliyorsunuz o psikoloji altında kalmadıgınız için rahat rahat yazabiliyorsunuz beş aylık hamile olsan kalan dört ayını ikilemde gecirebilecekmisin o gecirdigin dört aylık hamilelik süreci ne kadar sağlıklı olucak peki sürekli o psikoloji ile o bebege hissettirdiklerin o bebegi etkiledigin dört ay nasıl gecicek bunlarıda düşündün mü aldırmıycaksan niye yaptırıyorsun bilmem ne tarzı aaa aldırıcakmısın yoksa tarzı konusanlara gercekten sinir oluyorum artık lütfen empati yapıp konusun bence eger ki bebegim dwn sendromlu olursa evet aldırmayı düşünmüyorum allahın bana verdigi güzelliği yaşatmayı düşünüyorum fakat bunu dört ay boyunca ikilemde kalıp gebeliğimi heba ederek degil eger öyleyse onu nasıl hayata kazandırabilirim bunları arastırarak eğitiminin nasıl olması gerektigini onun için neler yapabilecegimi arastırarak gecirmek için yaptırdım allahım hepimize hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🙏