Kızlar doktora gittim hersey çok şükür iyi ama ense biraz kalın ded /5 down sendromu olabilir ama ben kötü birley görmüyorum görsem tahlillerini isterim dedi biraz üsteledim doktoru bebeğinin burun kemiği oluşmuş o yüzden çok risk görmüyorum /5 dedim burun kemiği olamayan bebeklerin down sendromu yüksek oluyor genelde bütün annelere söyleriz dedi . İster istemez üzüldüm ama ne olursa olsun benim cocugum doğurcam Allah sağlık versin sadece merak ediyorum ense kalın diyen oldumu