Happyprincess Kızlar martta doğum olacak nasipse. 3 4 aylık olunca ayakkabı giydirmeyi düşünen var mı? Makosen tarzı ayakkabılar var kullanan memnun kalan var mı? Önerir misiniz
Yenigebis Happyprincess canim ben kokopatik ten aldim 4 cift hem kucuk hem buyuk cok sert ayakkabi onerilmiyor kucukken biliyosun hem patik gibi hem guzel duruyo cok incede degil kalinda degil ayagini rahat hareket ettirir diye düşünüyorum hem sadece corapla kalmaz ayaklarini isitir sende bakabilirsin sayfada modellerine
Happyprincess Yenigebis evet öyle bişey arıyorum. Ne ayakkabı gibi ne patik . Dediğin sayfaya bi göz atayım çok teşekkür ederim 🤗