MustafaBirsenglTari Minedag canim suan tam 26+6 yiz allahimin izniyle insallah bir kizim olacak 3 oglandan Sonra 2 Oglum hayatda öbürkü cennet de beni bekliyor insallah ❤😔
Minedag EmelGl aynıyız canım bizde tam 26+0 olduk ogluşumla bakalım Doğumlarımızda aynı Zaman’larmı olucak 😍
HlyaSinanAk Adet gunune gore 31 temmuz cikiyo dogum ama sezaryen olacagi icin biraz daha erken olacagini dusunuyorum daha konusmadik doktorla 21+6
Fatmafatma MustafaBirsenglTari varr olmazmi 24 temmuzda dogum insallah ama lohusa terligi alip almamam konusunda kafasi karışık bir anne adayiyim😐
Zeynepinannesiii Asli2663 benim de 15 temmuz görünüyo 😊 daha alışverişe başlamadık 😒 siz neler aldınız? Hareketleri hissediyorum zaman zaman çok şükür 🙏🏼
Asli2663 Zeynepinannesiii maşallah 😊 Bebek arabasını beşiğini yeni doğan giyimlerini 4 paket de bezini almış bulunduk daha doğrusu babaannesi ve anneannesi almış bende göğüs pedi emzik vs vs olanları alacağım ama bir daha ki ay 😊