Blackmom Ayse_yz geçen hafta aldık bizde Ayhan çocuktan.. gayet sürüşü kullanımı rahat gözüküyordu kafamıza en çok bu yattı aldık bizde henüz kullanmamıza var bakalım kullanınca anlayacagz
Sibelce_ Ben aldım aynı modeli ama daha kullanamadım ama çok memnunum şimdilik sürüşü pratik hafif kullanışlı duruyor tavsiye ederim
Ayse_yz Sibelce_ tek elle açılıp kapanabiliyomu peki. Yatağı üzerindeyken de kapatılıyomu araba. Tek başınıza kullanabilirmisiniz mesela dışarda. Çok sordum ama ilk olunca böyle oluyo işte 🤗🤗
Sibelce_ Ayse_yz port bebe varken kapanıyor tek ellede kapanıyor yani ben kapatabiliyorum bence çok rahat edicem bu arabayla
Ayse_yz Blackmom kiwi markasının arabasına baktınız mı peki. Ben internetten almak zorundayım gidip bakamayacağım için soruyorum