Kızlar ben 36+6 haftalık hamileyim dün gece müthiş bi bel ağrısı ile uyandım bebeğim karnımda toplanmıştı ağrılarım gittikçe artmaya başladı belim kopuyodu sanki yürümeyi denedim yapamadım ağlamaktan gözlerim şişmişti sabah o derece doktor kontrolüm var 2/3 güne o yüzden hastaneyede gitmedim sizdede oldumu hiç