Bernadmrk 38 in içindeyim doktorum diyor ki ilk gebelik olduğu için karnın ve rahmin dar bebeğimde kilolu benim dönmesi çok çok zor hatta ikinci gebelik bile olsa bu haftadan sonra dönmesi %1 diyor İlk olduğu içinde prosedür olarak herhangi bir doğum belirti göstermesi lazım ki seni sezeryana alayım dedi bugün kontrolüm vardı 10 gün veriyorum dedi 10 gün içinde suyun gelirse kanaman olursa yada sancı hemen doğumhaneye başvur eğer hiçbir belirti olmazsa doğum kendiliğinden başlamazsa 10 gün sonra gel günümüzü verelim dedi beklemekteyim inşallah o kadar bekletmez çünkü artık dayanılmayacak ağrılar çekiyoruö ve sabırsızlanıyorum