dphnln Bugün testlerimin sonucu için aradılar. Sarılık değerim yüksek cıkmıs. 2 hafta sonraki kontrolümde gerekli test yapılcakmıs. Endişelencek bir durum yok dedi doktorum ama kafamda kuruyorum. Bilgisi olan var mı? 😢🙈