Nisanur Kizlar merhaba insulin direnci yuksek benim dahiliye doktorum pazartesi aclik tokluk kan sekerime bakicak nasil oluyo yaptiran varmi
NeslihanPiaAbac Nisanur açken kan alıyorlar sonra bi şekerli sıvı içirip bir saat sonra tekrar alıyorlar bir saat sonra tekrar.toplam üç defa yani.
Kezu17 Nisanur önce açken kan veriyorsun, sonra kahvaltı yapıyorsun. İlk lokmayı ağzına aldığından itibaren 1 saat ya da 2 saat sonra tekrar kan veriyorsun. Doktorun 1 saat mi 2 saat mi dedi ona göre tokluk verirsin.
SevgiSungur Nisanur sabah aç kan veriyorsun sonra kahvaltı yapıyorsun ağzına ilk attığın lokmadan bir saat sonra tekrar kan veriyosun
Suheda NeslihanPiaAbac hayır canm açlık tokluk sekeri ayrı şeker yüklemesi ayrı açklık.tokluk açken alıyorlar sonrada sen tokken alıyorlar.şeker yuklemesi ise açken kanini aliyorlar o icecegi iciyosun sonra bidaha kan veriyosun
NeslihanPiaAbac Suheda ya evet doğru şeker yüklemesine gitmiş aklım.İyi ki farkettin yanlış yönlendirmiş olacaktım yoksa
Nisanur Aay kizlar cok sag olun merak ediyodum nasil olucagini. Doktor once ac gel dedi sonra kahvaltini yapip 1 saat sonra tekrar gel dedi