Roda_21 38+2 yim vajinama bıçak Batar gibi ağrım oluyor bel ağrılarım oluyor ama doğum belirtisi mi bilmiyorum geçen hafta kontrolüm vardı bebek kanala inmemiş dedi doktor alttan açılmada yok dedi nst de sancım 50 yi gördü dr normal dedi bu çarşamba tekrar gideceğim bakalım ne olacak