Enfeksiyonun zarar vermediğini düşünmek yanlış bi durum bende 13haftalık hamileyim iki kutu antibitoyik ve toz olanlardan 3paket kullandım... enfeksiyon yüzünden düşük riskim vardı. Enfeksiyon ilk haftalarda bebeğin kalbini bile durdurabilir. İleriki zamamlarda bebeğe zararı var. İlaçdan daha tehlikeli...