Herkese şimdiden teşekkür ederim. 13 haftalık hamileyim. Bugün kendimi çok halsiz hissediyorum ve vajina bölgemde sızı var. Kasık ağrısı gibi değil. Ve abartsız lavaboya gidiyorum gelip oturuyorum tekrar tuvaletim geliyor. Düne kadar çok iyiydim:( idrar yolu enfeksiyonu muacaba? Doktora gitmeden çözülebilecek bişey mi yaşayan var mı? Eşimi bekliyorum tek gitmeye mecalim yok gece gidebileceğim. Bi yandan böyle herşeyde gitmek istemiyorum bi yandan bebeğe bişey olur diye korkuyorum😕