Aslieliz Bunu gerçekten çok merak ediyorum 34 haftalik olduk ama dönmedi hala döndüğü zaman hareket eder mi yada döndüğünü nasıl anlarız 👶🤰
Kifayet Aslieliz 34+6 haftalığım canım geçenlerde böyle çok aşırı bi şekilde baskı hissetmiştim ilk defa öyle bişey oldu çünkü meğerse o an dönmüş makat pozisyondu bizim minnoş çok şükür devam ediyor hareketlerine
Bdjd Aslieliz 35 de donmusdu bebeyim 36 da ani suyum gelmesiyle gitdiyimizde tersdi sezeryanla goturduler ve dogum anina kadar haraketlerin hiss etdim
Havva_cskn Aslieliz döndugunu hissetmedim ama 1 hafta önce kontrole gittigimde 33+2 de dönmüş tu agrilarim oluyordu alt tarafa baski şeklinde kanalda olmadigini dogum pozisyonunu aldigini söyledi agrilar da normalmiş
Medine_1992 Aslieliz canım benimde dönmedi 34 haftadayım 😪😪 ben normal istiyorum ama bu gidişle dönmeyecek yarın randevum var
Kifayet Aslieliz aynı bende öyleyim ilk başta sezeryan istiyordum sonuna kadar şimdi döndüğünü duyunca sevinmedim değil yani normal Doğum için bakalım hakkımıza hayırlısı olsun inşallah
Aslieliz Medine_1992 Aynıyız o zaman bende 34 haftadayım cuma günü benimde randevum inşallah dönerler 🙏
Medine_1992 Aslieliz inşallah canım ama kafadı midem de duruyor hala dönse bilirdim 🤷♀️ hayırlısı napalım
Aslieliz Medine_1992 Medine_1992 Ama benim doktorum 36 dan sonra çok zor dönmesi falan demedi bana bu haftalar döner normalde ama daha bekleyelim dedi